Postup pri vytknutí vady produktu a reklamačný protokol
Postup pri uplatňovaní a vybavovaní uplatnenia zodpovednosti za vady produktu – vytknutia vady produktu v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. v nadväznosti na príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka
Obchodník: MonteCommerce s. r. o., Kožušnícka 916/7, 911 05 Trenčín, IČO: 55 844 669,
e-mail: info@vejpka.sk
- Záručná doba na predávané produkty (tovary / služby) je 24 mesiacov.
- Spotrebiteľ si právo na uplatnenie zodpovednosti za vady produktu uplatňuje bezodkladne po zistení vady produktu. Pri uplatnení vady produktu – vytknutí vady predloží aj predmet vytknutia vady a doklad o nadobudnutí vlastníctva produktu (napr. doklad o kúpe, faktúra, záručný list a pod.).
- Vadu môže spotrebiteľ vytknúť - uplatniť osobne u obchodníka, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla obchodníka: MonteCommerce s. r. o., Kožušnícka 916/7, 911 05 Trenčín, IČO: 55 844 669, e-mail: info@vejpka.sk
- O vytknutí vady produktu obchodník poskytne spotrebiteľovi bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom písomné potvrdenie o vytknutí vady produktu a o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady produktu.
- V prípade ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady produktu písomne oznámi spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady produktu.
- Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu;
- Za účelom vytknutia vady produktu môže spotrebiteľ vyplniť protokol o vytknutí vady produktu / reklamačný protokol nachádzajúci sa na webovom sídle obchodníka: www.vejpka.sk
Na stiahnutie: MonteCommerce sro Reklamačný protokol - protokol o vytknutí vady