Reklamácia a vrátenie tovaru

Chcete vrátiť alebo reklamovať zakúpené produkty? Prečítajte si pozorne podmienky reklamácie aj vrátenia tovaru. Zabezpečí to pokoj Vám a menej administratívy nám. :))

Adresa pre vrátenie a reklamácie

Názov spoločnosti: MonteCommerce s.r.o.

Adresa na vrátenie: Kožušnícka 7, 91105 Trenčín

E-mail: info@vejpka.sk

Vrátenie tovaru

Tovar nám môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 kalendárnych dní podľa VOP. Tovar môžete vrátiť, ak vám nevyhovuje, vybrali ste nevhodný darček, kúpili ste iný produkt ako ste chceli apod. Dopravné náklady vrátenia tovaru si zákazník hradí sám

Postup pri vrátení tovaru: 

  1. Nepoškodený tovar v originálnom obale starostlivo zabaľte, aby sa počas prepravy nezničil.
  2. Vyplňte formulár pre vrátenie a pošlite nám ho e-mailom. 
  3. Zabalený tovar pošlite preferovanou dopravnou spoločnosťou na našu adresu pre vrátenie tovaru. 
  4. Po prijatí tovaru vám v priebehu 2-3 pracovných dní pošleme peniaze späť. V prípade silného náporu objednávok sa lehota môže predĺžiť na 5-7 pracovných dní.

V prípade prevzatia poškodeného alebo inak znehodnoteného tovaru (používaný produkt, rozbalený, chýbajú komponenty, neúplný objem/gramáž) peniaze nevraciame a o tejto skutočnosti vás budeme informovať. 

Reklamácia

Tovar môžete reklamovať, ak vám bol doručený chybný alebo poškodený tovar. Náklady spojené s dopravou hradíme my. 

Postup pri reklamácii 

  1. Kontaktujte nás e-mailom s vyplneným formulárom (budeme radi aj za fotografie poškodeného tovaru). 
  2. Obratom Vám pošleme adresný štítok, ktorý nalepíte na zásielku. 
  3. Poškodený tovar zabalíte a nalepíte naň adresný štítok s našou adresou. 
  4. Vyhodnotíme reklamáciu. 
  5. Prebehne kompenzácia podľa vašich požiadaviek (vrátenie peňazí / výmena tovaru / pripísanie čiastky na váš zákaznícky účet). 

 

Vyplnený reklamačný formulár alebo formulár pre vrátenie, prosím, posielajte na emailovú adresu: info@vejpka.sk

FORMULÁR (potrebné info): 

Jedná sa o: Reklamácia / Vrátenie

Číslo objednávky:

Názov produktu alebo produktov (pomôže aj kód produktov):

Detailný popis poškodenia (povinné len pri reklamácií):

Preferovaná možnosť kompenzácie (len pri reklamácii): Výmena tovaru / Vrátenie peňazí / Pripísanie na zákaznícke konto

Dôvod vrátenia (dobrovoľné, len pri vrátení tovaru):

Používáme ověření věku Adulto